十大沒有加價的東西(三)

2008年7月12日
這是我每天上班都要乘搭的「街渡」或者叫「艇仔」。由我搬進去鴨利洲住,到現在都八年多,票價都只是$1.8,沒有加價。
 
那時如果找不到零錢,大家都會放個兩元硬幣入錢箱。心想不如叫他加價到兩元算了。後來「街渡」竟然安裝了八達通,真是先進!船費依然是$1.8。
 
 
本篇發表於 每日一shot。將永久鏈結加入書籤。

2 Responses to 十大沒有加價的東西(三)

  1. aimar 說道:

    $1.8 一次又真係几抵嗰喎~  呢种 渡轮 我住嘅地方以前都有,票价 好便,只係 1蚊 一次,不过依家就已经无咗啦,睇咗你呢篇 日志 ,真係令我怀念~  係我印象中依家 广州 仲有呢种性质嘅 渡轮 ,但係 票价 几多就唔知啦,自己未搭过,不过听同学讲 票价 都係 1蚊 左右~

  2. 黃芝芝 說道:

    wa, $1.8一程, 幾時先賺得番部發達窿機返黎ar?

發表迴響

