新電話

2008年2月16日

今日同朋友Q去睇電話,經過豐澤問下,畀sales哥哥介紹的Nokia 6120吸引住。
 
原價二千幾的,依家都係$1380,仲有$300回贈,回贈埋的月費都係$70。但簽廿四個月約,不過提早離場都只係罰番個機的差價$750。二人同行仲送$300百佳,又送水晶殼,又送保護貼,真係抵到你唔信。呢d唔知係咪叫「以本傷人」呢?
 
部機都ok,有3.5G,上網好快,仲要係粉紅色,靚到爆(仲有黑色同白色揀)!個sales哥哥又好人,我覺得佢真係好慘,我地搞左成個幾兩個鐘都只係做到兩張單。希望佢努力搵多d客啦!邊個要出和記就開聲,我介紹佢畀你。
本篇發表於 每日一shot。將永久鏈結加入書籤。

2 Responses to 新電話

  1. WUYAN 說道:

    又真係幾靚喎! 我部手機用左快3年, 仲未有錢換呀陰功!! :__:

  2. aimar 說道:

    $1380 !真係 便 !仲要係 2月 嗰阵时,我哋呢边依家 水货 都仲要 1600左右 ~  唉~

發表迴響

