荃家心繫祖國.慶回歸十載倒數活動 暨 第七屆華語音樂傳媒大賞

2007年6月30日
 
以下摘自妹頭的blog:
尋晚先…HAHA!!
燈戥~ 慧嫻攞"殿堂歌手"獎 同"樂壇至愛經典金曲"獎~~~
 
嘈到慧嫻叫我地靜一靜俾佢講野 😄
 
全晚我地都攝下攝下咁, 唔覺唔覺就由側邊攝到去正中間睇, 好近個台添呀XD
不過都唔夠GALIL同阿耀2個衰仔咁變態, 我地仲企緊的時候佢地已經攝入去坐 =.="
不過之後到我地入場, 我地坐得仲前過佢XD
 
掛住影相冇留意佢唱左幾多首, 好似係6首 =.="
我地都幾有默契, 有music時就係咁叫, 一到要入就會收聲XD
台下一齊跟住佢唱千千闋歌~
 
見到OSCAR
由9點幾到慧嫻出場都一直落緊雨, 好彩同janet決定得早, OK 的大碼便利雨衣俾我地掃哂!
雨衣+大遮, 支持左4小時呀~~
期間無聊冇野做, 吹下水, 發下夢, 起身做下身操, 周圍影下相…
1點終於到慧嫻 =.=" 邊個做run-down planner架… 咁差o既…
一枱四人四本明周一大三細 @吉野家
thank you大夫and janet由青山簽我出嚟再送返我返去!!
仲買埋明周俾我 😄
***
本篇發表於 陳慧嫻。將永久鏈結加入書籤。

發表迴響

