我的生日禮物(二)

2007年5月6日
各大機構都有送生日禮物給我.
 
最勁的莫過於Smartone送Cova蛋糕.
 
響我未買Panasonic FX30時,上網search下有冇人買左,有個網友都未夠18歲就買左!咁我睇佢個 xanga,佢話佢生日smartone送左個生日蛋糕or紅酒畀佢。咁我心稔點解我冇既?咁於是我打去問,佢話應該有架,不過我set左唔要佢d  promotion message,所以冇activate個會籍。咁佢同我確認番。終於收到封信,有得食蛋糕喇!!!多謝林嘉欣,唔係我冇蛋糕食!!
 
同事J生左個女(恭喜恭喜!),一早去左仁安醫院探佢。回程時去左換Cova蛋糕,叫埋家姐一齊黎食.
 
仲有紅茶館送的生日小禮物!
 
好開心呀!
本篇發表於 飲食。將永久鏈結加入書籤。

發表迴響

