寫意人生

星期日看《寫意人生》的大結局.其實這齣電視劇我一集也沒有看過,不過湊巧我在廳看到.
其中好像說到鄭家穎選擇不留在大公司工作.他解釋時說:「你寧願做個有錢但一生很忙碌的人,還是做一個沒甚麼錢,但可以享受這個寫意的人生呢?」
 
其實如果我選擇到「四大」會計師樓工作,人工一定不比現在少,而且晉升機會一定比現在好(幹了十多年還是在做這個位).為甚麼我仍選擇留下?還不是現在這份工,有多大的工作量都頂多是六七時放工回家.可以有時間做我想做的事,或者休息一下.
 
可是像我一樣條件的人,尤其是年輕的一群,公司大有人在.他們想拼搏,想多賺錢,不怕忙碌,要到外面一點也不難.想加點人工留住他們,又給那些議員罵.到年輕的都走掉,剩下那些老弱殘兵,你便會知道甚麼叫青黃不接吧.我唯有懶理這些,去享受我的寫意人生吧.
本篇發表於 組織。將永久鏈結加入書籤。

3 Responses to 寫意人生

  1. 黃芝芝 說道:

    想起早排"四大"請人時, 有同學過五關x六將先有offer, 見到覺得好辛苦 :s

  2. 黃芝芝 說道:

    諗得番個"斬\’ 字點寫啦 XD為表誠意, 補番~~

  3. WUYAN 說道:

    睇完你篇文之後,有好大感觸,諗左好耐點回應。好多人恨做公務員,就係貪這樣,不但能夠準時下班,而且薪高糧準福利好。雖然我在校墓不是做了太耐,但你知呢d所謂公營機構,同政府都冇乜分別,有好多人一做就做過世,唔介意幾十年可能都是做同一個職位,甚至做同一樣野。我有時見到好多乜太物太的師奶,在校墓由紅顏做到白髮,一生人結婚生仔,都在校墓中渡過,俾著我一早就悶死。我對於事業其實都冇乜大野心,求其有份工夠食夠養自己夠我買無謂野就得,以前我爹爹成日哦我,點解我d同學仔個個都係隱隱陣陣,十幾年都唔轉一份工,我就幾年轉一轉,份份工都做唔長?唉,我覺得人一世物一世,雖然話度度做野都係一樣,不過乜都要試下,代價當然好大,或者斗零都儲唔到,甚至搞到臨老唔過得世,但我覺得咁樣先係我的寫意人生囉。

發表迴響

