輝煌Magic-Pro主機板免費更換電容服務

2007年3月9日
琴日原本想去Magic-Pro攞番D底板,點知五點鐘果陣正想放工之際,果邊個老細走過黎問我老細如果要攞乜乜乜果D數,應該點攞,於是佢地兩個走左去果邊問另一個同事.咁我走唔走好呢?走左好似好衰咁,因為我知道最終都係叫我去做.我同事仲提我果日開會時,我老細個老細話千祈唔好要佢搵人時做urgent野時,見到你熄左機走左人...
結果我都係決定留番響度,做到六點半先走得.今日先至去攞底板.
 
講番正題,日前無意中上Magic-Pro個網站.見到呢則告示:
 
輝煌Magic-Pro主機板免費更換電容服務條款(2006年4月1日生效)
 
1.由2006年4月1日起, 所有輝煌Magic-Pro主機板,凡因電容問題(如電容發脹),不論主機板是否於保養期內,本公司均提供免費更換電容服務。
2.保養期已屆滿之輝煌Magic-Pro主機板,經本公司技術員更換電容後仍無法正常運作,本公司只會對電容以外所需更換的零件收取零件費,費用由本公司報價。
 
於是,我就摷暈屋企D舊底板,發現有三塊Magic-Pro的舊底板,都係用Socket 478的.可以攞去睇下整唔整到.o丫,又得喎,得o左!依家三塊都整番好.但得一粒CPU,有冇人冇舊電腦唔要畀我呀?睇下可唔可以砌到番部電腦出黎啦!
 
所以我幾時都話用Magic-Pro底板好啦!
本篇發表於 電腦裝組。將永久鏈結加入書籤。

One Response to 輝煌Magic-Pro主機板免費更換電容服務

  1. pinkpandamary 說道:

    我問下我阿爸先!

發表迴響

