豐園

2007年3月1日
今日約左朋友仔S同Y去食飯.Y提議去尖沙咀食韓國o野.
叫左個四人餐.
燒燒下好快個爐中間就燶晒.坐我地隔離個韓國先生好敏捷咁用匙羹將我地d肉撥番去爐邊!原來唔可以放響中間燒架,依家先知!
本篇發表於 飲食。將永久鏈結加入書籤。

One Response to 豐園

  1. szelok 說道:

    *** 服 務 員 之 差, 是 韓 人 同 港 人 之 恥 ***
    例 證 :
    1. 黑 面 神 – 到 了 餐 廳 (其 實 不 能 叫 餐 廳, 比 快 餐 店 還 要 哀 幾 佰 倍)
     完 全 唔 理 你. 有 位 又 唔 比 人 坐, 邊 個 多 D 人 就 邊 個 坐 先. 如 果 你
    係 只 得 兩 個 人, 比 人 打 幾 次 占 都 未 到 你 !!!!
    2. 白 眼 – 如 果 你 叫 少 D , 會 比 面 色 你 睇. 又 話 如 果 叫 得 咁 少 無 得
    用 個 BBQ 爐, 廚 房 會 幫 你 煮 出 來. 我 心 諗 … 如 果 來 廚 房 煮, 我 來 這
    裡 做 乜 ??????
    3. 催 命 符 – 由 訂 菜 開 始 ,  就 好 似 催 命 符, 不 斷 催 住 你 .. 好 想 你
    快 D 食 完 .. 如: 不 由 分 說 , 自 把 自 為 …幫 你 張 所 有 的 肉 都 放 到 個
    鐵 板. 你 都 未 食 完, 不 斷 有 人 催 你 找 數..!!!!!
    4. 濫 收 費 – 自 己 伙 計 比 多 左 泡 菜 到 我 枱, 之 後 我 都 覺 得 怪 … 怪
    唔 係 我 知 道 多 左 泡 菜 , 而 係 見 到 店 東 係 咁 鬧 個 伙 計. By the way,
    最 後 找 數 的 時 候, 比 我 地 發 現 左 多 收. 問 佢 點 解 .. 佢 話 比 多 左 泡
    菜 我 地…. 平 時 泡 菜 是 免 費 的, 現 在 濫 收 費. 真 是 荒 天 下 之 大 謬.
    5. 豬 肉 的 肉 質 硬 如 石 頭.
    ********************************************如 此 的 無 禮 服 務 和 不 誠 實 態 度 , 有 錢 派 我 都 唔 會 再 去 !!!********************************************

發表迴響

