女演員銀幕前後的性別身份建構過程: 解讀惠英紅

2007年2月10日
今朝一早起身,Fluffy帶我去睇好朋友S的論文Presentation
「你的Present很好,我以你為榮呀!」
因為每人只得十分鐘present,其實一定講唔晒篇論文.所以S很聰明,佢冇做powerpoint,冇乜講到佢篇論文的內容.只係講o左佢的comments和要討論的地方.其實只要有睇過篇論文的人,就會好容易follow到;冇睇過的人,就唔駛畀佢地challenge到!
 
睇完Present之後畀左六十蚊去大會指定的Cafe Muse食lunch.(本來想去新世界飲茶的,因為有得免費泊Fluffy.結果畀o左八十蚊泊車.)
跟住跟左S去美孚睇佢影友會的function.佢送左條由公公婆婆整用利是封做的魚畀我.
 
夜晚同Fluffy洗完白白(等佢洗白白時,我極速去o左香港仔十分鐘剪髮!),叫o左Pizza Hut食.第一次用網上叫,都幾好玩o丫!
 
同朋友傾開,佢嘔心瀝血做的功課得唔到高分,好似冇人認同佢做d野咁.
其實我地依家咁既年紀,讀書已經唔係要d咩高分,「求學不是求分數」嘛!
我覺得,只要我嘔心瀝血做左一件事,結果係點樣,我唔在乎.因為,我已享受了其中的過程.我知道每件事都唔一定得到所有人認同.但係只要自己知道自己做d野係過到自己果關的話,就夠了.
佢話以為學校不是名利場,但眼見有人擦教授鞋就有高分.我叫佢唔駛理人,人地鍾意點咪由得佢囉.只要自己唔去爭名利,唔去睇名利、分數、係咪第一,唔去稔呢d野,邊度都唔會係名利場.
 
所以,希望你努力讀埋落去啦!我地永遠都會支持你!
 
本篇發表於 朋友。將永久鏈結加入書籤。

2 Responses to 女演員銀幕前後的性別身份建構過程: 解讀惠英紅

  1. 黃芝芝 說道:

    >>佢話以為學校不是名利場,但眼見有人擦教授鞋就有高分…
     
    我都見過有d同學係咁, 首先覺得骨痺, 之後見佢地擦得成功條氣係有d唔順, 最後我會叫自己放長雙眼睇! 😄 😄

  2. WUYAN 說道:

    首先祝你豬年豬籠入水發過豬頭!
    再多謝你上星期咁俾面兩公婆一齊黎捧我場,如果你早D出聲,我地可以一齊去新世界飲茶,不但唔使累你俾八十蚊泊車,更加唔使睇到其他衰人的衰樣呀!
    而家我諗通左好多,攤長黎讀都未必唔係好事,就好似玩飛行棋咁,明明所有機就黎到晒站,都擲到三條六返大陸,唔忿氣都冇用,唯有重新黎過啦。雖然失落最佳論文獎始終係一個幾大既打擊,之但係我寧願人地戥我唔抵,都好過唔夠班拎左又冇人記得又俾人柴台呀!!!

發表迴響

