老上海飯店

2007年1月11日:
今日放工行過世紀酒店,入左去果間叫老上海飯店食晚飯.
因為得兩丁人,所以o益o左個炒飯同一客小籠包及一客鍋貼.
食完d炒飯好耐,都未見d小籠包同鍋貼黎.
佢都見我地響度等,都唔去睇下仲有d咩未黎.
到我地催佢,佢問完一輪先話畀我地聽漏左單.仲話可能係廚房跌左張單
問我地等唔等多十分鐘.
好,我又唔係趕時間,就等下佢.
卒之等o左15分鐘先黎.但係果邊有枱人之前又有小籠包喎,又唔醒目畀o左我先喎.
食食o下有隻蚊滋又唔生性,飛o左落d鍋貼度.
今次佢好醒目喇,我未話叫佢取消碟鍋貼,佢就好快咁話:「我幫你取消o左果三隻啦!」 (落單果時又話最少要五隻,依家又有得取消三隻!!)
以後都唔好旨意我再去...
 
廁所又加左個座廁墊,靚唔靚呀?
本篇發表於 飲食。將永久鏈結加入書籤。

發表迴響

