廁所安左浴屏

上星期五,廁所個浴屏終於安好.唔駛再用浴簾當臨時浴屏.
但琴晚安櫃時,用吸塵機吸走d垃圾時,個吸塵機發出怪聲,跟住有異味,最後出埋煙添,嚇死我!又要買過個吸塵機!
本篇發表於 每日一shot。將永久鏈結加入書籤。

One Response to 廁所安左浴屏

  1. Clement 說道:

    1月5日去左百老匯買Panasonic吸塵機.
    去到有個女士響度睇d贈品.睇左好耐,又打電話問人要邊款好.
    「我好鍾意三眼仔架,但單眼果隻手工好似好d.」
    又問我會唔會要個贈品,如果唔要就讓畀佢.(我個係莎莎鎖匙扣,畀五百蚊我都唔讓畀佢呀!!)
    其實我響果度咁耐,都唔知佢買左d咩電器.
    我買個吸塵機都搞左好耐,個職員都來回左個倉兩次.到我買完走喇,個女士都仲未揀完.
    唉,揀個贈品o者,想要多個咪買多件囉!

發表迴響

