Nokia 維修中心搬了

因為我部Nokia N73反應太慢,琴晚諗住拎去整.
去到鵝頸橋消防局對面.咦?!點解唔見左間Nokia?
原來已經搬左去富豪酒店九樓.
個姐姐話收八點,我話咁我八點前到啦.
佢叫我七點好到.
後尾我6:50到,原來咁多人,有排等,如果我八點先到,個姐姐九點都未使旨意收工.
 
今朝收到個e-mail,原來UA金鐘變左AMC PP.
 
死啦,我冇出街好耐咩?乜都改晒我都唔知?!
 
 
本篇發表於 科技。將永久鏈結加入書籤。

發表迴響

